خاطرات من 5


nedaieshabnam

يه روز من و خواهرم و پسرعموم (كه توي قسمت هاي قبل بهش اشاره شده) و عمه ام دور هم نشستيم و شاه دزد وزير بازي كرديم

اولين نفر من دزد شدم

اينا هم از اون نامردا.......... يه اهنگ خيلي مسخره گذاشتن و گفتن بايد چادر سرت كني و برقصي

منم كه از اون بچه مثبتا

_ نه نميشه .....يه جريمه ديگه بديد .....حداقل بگيد علي بره بيرون...... اونا هم كه نه الا و بلا بايد انجام بدي

هيچي ديگه..........................در حد يه قر كوچولو......

نفر دوم علي  دزد شد كه با يك اهنگ باله برامون رقصيد......

بعدش دوباره من دزد شدم گفتن بايد شلوار باباتو بپوشي و بري  همه اهالي خونه ببيننت ......خيلي خنده دار شده بودم

منم با سرعت زياد رفتم بيرون و برگشت

كلي بهم خنديدن

و دوباره علي دزد شد

اين دفعه عمه ام گفت : ندا دامن داري؟؟؟

من : بعععععله

دامن پاش كرد و روسري هم سرش..............من كه مرده بودم از خنده

يه رقصي هم كرد كه بيا و ببين.................

اخرين  نفر هم كه خواهرم دزد شد كه فقط رفت براي هممون بستني گرفت



نظرات شما عزیزان:

فیروزه
ساعت12:07---6 دی 1391
مطمینی که نجمه فقط ساندویچ خرید؟؟؟؟ کاردیگه ای نکرد؟؟؟

marya
ساعت21:07---28 مرداد 1391
خالت چه بامزست

marya
ساعت21:06---28 مرداد 1391
آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.
این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت كنه!
آپم
آپم
آپم


بــــــا تـــــــــــــو بــــــــــــون
ساعت12:11---28 مرداد 1391
سلام اين خاطرتم خيلي زيبا نوشتي ممنون

احسان
ساعت1:12---28 مرداد 1391
سلام...
وبلاگتون محشره
مطالبه عالیی داره...
بهتون تبریك میگم...بابت داشتن چنین وبلاگ خوبی
منتظر پست های خوبتون هستم...

امضا:
مدیر شبكه اجتماعی " غربت "


Mr.Saeed
ساعت19:39---27 مرداد 1391
مردم از خخخخخخخخخخخخخخخخنده

گرگنما
ساعت19:24---27 مرداد 1391
اصلا روحیم شاد میشه میام اینجا عجب باحالی تو
پاسخ:ممنون لطف داري


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,| ساعت 18:43| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت